През последните 12 години членовете на бордовия и наземния персонал на easyJet винаги са имали много спортно-елегантен вид, който беше нарочно подбран, за да внесе повече забавление при полета и да направи екипажа по-леснодостъпен. Първата униформа през 1995 г беше изчистена комбинация от черни джинси и оранжево поло с надпис на гърба „I’m an easy crew member’ – (Аз съм easy член на екипажа)”. Тази униформа се променяше през годините – черни панталони и оранжеви ризи, но спортно-елегантният вид си остана.
Тъй като easyJet се разрастна до четвъртата по големина авиокомпания в Европа и транспортира над 37 милиона пътници годишно, авиокомпанията искаше да обнови своя имидж, така че той да отразява как компанията е „узряла” като бизнес, докато все още поддържа своето забавно и достъпно отношение.
В типичния за easyJet стил, вместо да следва другите авиокомпании и да наеме топ модни дизайнери за баснословна суми, за да бъде в крак с последните тенденции, авиокомпанията е първата, която даде възможност на тези, които ще носят униформата – своя бордови екипаж, възможността да проявят творчество и да проектират нещо, което е подходящо за техните специфични нужди.
Бордовият екипаж на easyJet беше поканен да участва в конкурс за дизайн на новата униформа, която да им дава възможност да се чувстват удобно и уверени на работа. След стотици кандидатури, три дизайна бяха избрани и след това членовете на бордовия екипаж гласуваха за своето предпочитание.
Дизайнът, класиран на първо място „Официално и Очарователно” е резултат от общите усилия на трима членове на бордовия екипаж – АнМари Куфе, Ливърпул, Джоан Тод и Кърт Уилсън, Гетуик. С много по-симпатичен и по-официален вид, дизайнът е съставен от няколко части – оранжева или бяла риза, сако, или елече, така че екипажът да може да прави свои собствени комбинации в израз на своя собствен стил и индивидуалност.
Анди Харисън, Главен изпълнителен директор на easyJet коментира: „Гордея се с нашия бордови екипаж, че се справи с целия процес по дизайна, подбора и производството на новата униформа – без допълнителни разходи към предишния дизайн. Това наистина е голямо постижение. Щом нашият екипаж се чувства удобно и професионално в своите униформи, това ще им помогне да предоставят най-доброто обслужване на нашите клиенит – в края на краищата, те се срещат с повече от нашите клиенти, отколкото всеки друг и най-добре въплъщават идеята на easyJet „ниски тарифи с грижа и удобство.”