На 10 и 11 май, София ще стане домакин на първия фестивал на NESCAFE® у нас. В продължение на два дни Мостът на НДК, известен като Моста на въздишките, ще бъде най-атрактивното място в столицата. По време на двата фестивални дни, столичани и гостите на София ще имат удоволствието да усетят духа на марка кафе номер едно в света, и да станат част от 70 годишната история на NESCAFE®.
Балони, фойерверки, музика, танци и демонстрации на различни кафе продукти под марка NESCAFE® ще бъдат част 48-часовия кафе-маратон в София.
От 9 май започва изграждането на впечатляваща с размерите си покривна конструкция, която ще подслони участниците в събитието.
Специални гости на NESCAFE® в празничните дни ще бъдат едни от големите имена в областта на модата, коафьорството, барманството, брейк-танците и бийтбокса.
Първият фестивален ден ще бъде посветен на специалните NESCAFE®- колекции на модна къща AGGATA и фризьорска академия Stephan. На следващия ден, участие ще вземат брейкърите от Sleepwalkingz Crew и първият бийтбокс шампион на България Skiller. Във втория ден ще се състои и голямата атракция на NESCAFE® фестивала– състезание между най-добрите бармани у нас.
По време на фестивалните дни NESCAFE® ще почерпи всеки един от гостите със седемте напитки на марката, предлагани на нашия пазар – NESCAFE® 3in1, NESCAFE® Classic, NESCAFE® Frappe, NESCAFE® Gold, NESCAFE®Cool и NESCAFE® Кафе Специалитети.
На NESCAFE® фестивал, ще бъде представена премиерно и най-новата напитка от семейството на марката – NESCAFE® Xpress®, повече информация за която феновете на студеното кафе, ще научат на 10 и 11 май. Студената кафе напитка в бутилка се пуска специално по повод 70 годишнината на марката след успеха, който пожъна в страни като Германия и Австрия.
NESCAFE® фестивал е част от поредица събития, посветени на 70 годишния юбилей на марката. В края на януари, с промяна в опаковката на NESCAFE® Classic, тя даде старт на серия от изненади и провокации към почитателите си. В продължение на два месеца, най-ревностните фенове на напитката имаха задача да открият най-старата опаковка от продукт под марка NESCAFE®, който ще им донесе пътуване до Швейцария. До средата на месец май ще бъде известен победителият, който ще обиколи емблематичните за марката места в Швейцария. В момента екипът на NESCAFE® подготвя още инициативи за почитателите си, с които те ще имат възможност да се докоснат до магията на най-стимулиращата марка кафе в света. Не случайно, световни експерти в областта на кафето отбелязват, че НЕСТЛЕ е компанията, която в последните 60 години е дала най-много за развитието на кафе културата, с всички свои нововъведения, подобрения и разнообразие от кафе напитки.