“За нас беше важно участието във фестивала, тъй като то много ни помага “да си сверим часовника”, сравнявайки работата си с най-добрите неща, правени в областта на рекламата в световен мащаб” – споделя Мария Маслева. “Участието в подобни фестивали е много полезно” – смята рекламистката, на която предстои и гостуване на големия фестивал в Кан идния месец.
В суперлуксозни клубове, хотели и ресторанти, протекоха 4-те дни на фестивала. Домакин на Clio Awards беше луксозният хотел Gansevoort South в Маями. След церемонията по награждаването в категориите Design, Print, Outdoor advertising и др., участниците отидоха на супер парти в един от най-луксозните клубове в Маями – клуб Set, резервацията на маса в който надвишава $1000. Закриването на Clio Awards 2008 се проведе в бившия хотел на Мадона – Delano, с луксозно pool парти. Като “един от най-хубавите бутикови хотели в Америка” определя Delano списание Вог още през 1995г. Изработен в нежно бяло, интериорът на хотела е дело на френския дизайнер Филип Старк. Известен със своя афинитет към красивото и бляскавото, той избира белия мрамор с искрящите жилки по него за основен материал на стаите и апартаментите в хотела. Изключение от дизайнерската концепция на Старк прави т. нар. Florida Room, чийто дизайн е дело на самия Лени Кравиц. Между $275 и $750 плащат за стая “абонираните” за почивка в хотела знаменитости, сред които са актьорът Уил Смит, Матю Макконъхи, Сандра Бълок, Пи Диди, Крис Рок, Джей Ло.
Списанието за реклама и маркетинг SignCafe беше официални медийни партньори на Clio Awards 2008.