Първата специализирана детска оптика “KID OPTICS” предлага над 500 модела слънчеви очила и над 500 модела диоптрични рамки. Сред марките са Chevignon, Lacoste, IKKS, Rodenstock. Вносът е от държави с утвърдено производство в оптичната сфера като Италия, Франция, Германия и др.
Детската оптика разполага с първия специализиран очен кабинет, оборудван с компютърен японски авторефрактометър с бинокулярно виждане “Shin Nippon”, който дава изключително прецизни резултати при изследвания на очното зрение.
Акад. Петя Василева, национален консултант по очни болести към Министерство на здравеопазването, говори за нарушенията при детското зрение и необходимостта от профилактичните очни прегледи при подрастващите. Акад. Василева е председател на Съюза на очните лекари в България и ръководител на специализирана очна болница “Акад. Пашев”.
По повод Деня на детето – 1 юни – откриването на първата специализирана детска оптика в България, KID OPTICS, премина под мотото: “Да заведем детето си на профилактичен очен преглед”. Инициативата бе насочена към всички родители, с цел да бъде осъзната необходимостта от профилактичните очни прегледи при подрастващите.
Десислава Гръблева – Мисис България – 2005 г. избра за трите си деца – Кристина, Катерина и Красимир слънчеви очила, с които да ги зарадва по повод Деня на детето. Елеонора Манчева – Мисис България 2006 г., се спря на модел, с който да изненада приятно детето на Радостина Хаджииванова – Мисис България 2004 г.
Специален поздрав за всички присъстващи отправиха децата от вокална група “Бон-Бон”. Те представиха и най-новите модни тенденции при детските очила за сезона пролет-лято 2007 г.