За десета поредна година Campari изненада своите почитатели със стилен и предизвикателен календар под мотото „Club Campari”. На официално парти по този повод, на 2 декември в Милано, беше разкрита тайната около новото лице на марката за този проект – страстната и съблазнителна Джесика Алба, която визуализира основното послание на марката – Червена страст (Red Passion).
Club Campari е световна мултимедийна кампания с участието на невероятната Джесика Алба, уловена от известния фотограф Марио Тестино и легендарният режисьор Жан Пол Гуд. Резултатът: 17 снимки, незабравима телевизионна реклама и вълшебно онлайн преживяване. Допълнително, 13 от снимките на Марио Тестино ще се появят в лимитирана версия на календара на Campari, който ще бъде iотпечатан само в 9999 броя за цял свят.
Концепцията на Club Campari е вдъхновена от идеята за ексклузивните клубове, които сами по себе са затворено общество, събиращи само хора, следващи определена страст – в случая Червената страст на Campari.
Червената страст е основната тема – споделеният елемент, който свързва всички издания на календара на Campari вече 10 години. Още от излизането на първия календар през 2000 г., Campari работи само с известни фотографи. Чрез своето креативно мислене и професионализъм, те създават изкуство, в което показват по модерен и художествен начин, вродената страст на марката. Всяка една от звездите снимали се за календара, е успяла да покаже по различен начин отличителните белези на Campari, чрез собствения си магнетизъм и красота.
В първото издание на календара, на всяка от снимките звездата показва част от тялото си с впечатляващ червен аксесоар или дреха. Следващите издания са илюстрирани от подобна
провокация – на фантазия и греховност, уникално представена всяка година, с общи елементи – бутилка на Campari и красива жена. Календарът за 2006 представя промяна в света на Campari, който е въображаем до този момент. Италианската дива, Мартина Коломбари (заснета от фотографа Джовани Гастел) вдъхва живот на Campari, чрез серия от иронични и витални снимки, които изобразяват нея заедно с бутилката на Campari, облечени в различни дрехи с дизайн на Moschino. През 2007 г. ни посрещат в хотел Campari – мистериозно място, на което божествената Салма Хайек спретнато представя архетипа на страстта, заснета от Марио Тестино. Миналата година Campari беше привлечен от невероятната Ева Мендес, която харизматично записва Campari приказки: 12 класически приказки, интерпретирани от обектива на Марино Парисото.
Bob Kunze-Concewitz, Изпълнителен директор на Gruppo Campari споделя: „Стилът, елегантността и класата винаги са разграничавали рекламите на Campari. За пореден път проектът Club Campari пресъздава основните ценности на марката, а именно – страст, изисканост и космополитен дух.”