Подготвяйки концепцията на кампанията, творческият екип на MAG Avertising се опря на ценностите, с които SASA печели своите клиенти и създава лоялност към марката – качествено обслужване, ненадмината традиционна японска кухня, стилна обстановка. Така постепенно се оформи идеята за представяне на ресторанта като едно красиво и стилно бижу в сърцето на София.
С уникалната фотосесия „Суши SASA бижута” се ангажира известният моден фотограф Никола Борисов, който се завърна в България специално за снимките на Вили Марковска. От дълги години Никола живее и работи в Италия, където се радва на голям успех в модните среди в Милано.
Изкусителните «суши SASA бижута» украсиха стилната и приканваща осанка на Вили. Размечтахте се, нали?! Съвсем скоро в социалните мрежи ще се завърти и мейкинг на фотосесията със SASA бижутата…
БЕ,МНОГО КРАСИВА ТАЗ ВИОЛЕТА,БЕ…