Популярният български моден бутик Capasca представи есенно-зимната си колекция с подкрепата на vivatel. На 26 октомври 2007 г. в атрактивна и нестандартна атмосфера бяха показани новите модни тенденции на българската марка за следващата година в подземен паркинг в центъра на София.
Дамската колекция на Capasca е вдъхновена от 80-те години на миналия век, но в моделите почеркът на десетилетието е представен в много смекчени форми, които еклектично са съчетани с други стилове. Материите, на които Capasca залага в дамската линия са леки, естествени, органични памуци. Цветовете, които се открояват са черно, сиво, тъмно синьо и зелено, като акцентът пада на лилавото и червеното. Мъжката линия е повлияна от по-ранния период 1968 – 1972 г., а използваните цветове са предимно черно, бяло и бежово.
„За vivatel партньорството ни с популярна и предпочитана българска марка като Capasca е важно, защото така хубавите идеи и естетиката намират реален образ в ежедневието. Поласкани сме, че vivatel е посочена като вдъхновител за създаването на изключително идейната есенно-зимна колекция”, заяви мениджърът немедийни комуникации на vivatel Лора Ханджиева.
Capasca е водеща българска марка за дамско и мъжко облекло със свои магазини в София, Варна, Велико Търново, Стокхолм и Скопие. От началото на ноември 2007 г. магазин Capasca на бул. Витоша в София е едно от интересните места, където се модата се съчетава с музика в лицето на някои от най-популярните DJ-и. Всяка седмица в дните сряда, петък и събота, между 18 и 20 часа могат да се чуят приятни хаус, техно-ембиънт, трайбъл или дръм енд бейс ритми.