Екипът си е поставил амбициозни цели – “да създаде и развие перфектно онлайн лайфстайл списание, което да предложи висока професионална норма за партньорство между медиите и развлекателната култура, между световната мрежа и водещите ценности на живеене – здраве и красота, интелигентност и благополучие, информираност и критицизъм. Сред задачите му се открояват коректното съобщаване на модните новини, анализите и коментарите на модните събития, балансираното интерпретиране на фактите и тенденциите в родния и задграничен моден дизайн”. С тези думи издателите се обръщат към своите бъдещи читатели.
Водещите акценти са иновативните форми в дизайна на облекло, схващането на модата като изкуство, анализът и подкрепата на модния бизнес, стимулирането на новата генерация дизайнери, детониращата роля на младежките субкултури и др.
Първият брой на “Fashion Lifestyle Magazine” предлага голяма статия за Джорджо Армани, придружена с много илюстрации и видеолинкове от последните му ревюта. Представена е също талантливата млада българска дизайнерка Мария Дойчинова (асистирала на Ролан Муре и Хюсеин Чалаян), като за пръв път се показват две нейни ревюта от Виена, респ. “Готик Андалу” и “not colour day”. Предложен е и пълен видео запис на последната церемония и гала ревю-спектакъл “Златна игла 2006”, организиран от Академията за мода с медийното партньорство на ТВ предаване “Огледала” ( bTV).
Списанието ще разпространява най-актуалните модни новини, ще навлиза в света на звездите и ще осигурява виртуални визи за най-хитовите ревюта и горещи партита. Рубрики като “Скандали”, “Фотомодели”, “Текстил”, “История”, “Интервю”, “Българска мода”, “Лайфстайл хроника”, “Субкултури” и други ще миксират полезното с приятното, концептуалното с екстравагантното и сензационното. Рубриките “Тенденции”, “Аксесоари”, “Прически”, “Козметика” и др. ще поднасят по интересен и увлекателен начин най-новите стайлинг тенденции редом с практични и прагматични модни консултации.
Он-лайн списанието (www.fashion-lifestyle.net) ще разкрива бурния живот на модата не само като изкуство, но и като пазарен продукт. В рубриката “Моден бизнес” посетителите ще се информират отблизо с важните и решаващи бизнес–промени от кухнята на най-популярните световни и български марки. Гаранция за богатата естетическа информация е солидният архив от видеозаписи, който още в първия брой предлага осем знакови ревюта, както и допълнителни линкове към запомнящи се модни изяви от световните столици на модата.
Първият брой съдържа и специално обръщение от издателите на “Fashion Lifestyle Magazine”, в чието заключение се казва: “Амбицирани сме да използваме по нов, още по-ефикасен начин необятния интернет ресурс, предимствата на мултимедийната комуникация, видеото и постмодерната фотография, новите информационни технологии в служба на красотата, елегантността, добрия вкус и непрекъснатото обновление и качествена промяна на човека и неговата среда. Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.”