Шосето не е писта и трябва да имаме сериозно отношение към риска, когато сме на пътя. За това призовават GLOBUL и известният български пилот на булид Владимир Арабаджиев в националната кампания на мобилния оператор «Шофирай безопасно! Говори с HANDS-FREE!».
На среща с представители на националните медии на картинг писта «Дунев мотор спорт» Петя Стоянова, директор Корпоративен маркетинг на GLOBUL представи тазгодишните инициативи в кампанията и посланията за безопасно шофиране, с които операторът ще се обърне към клиентите си и българските шофьори.
«Ние сме убедени, че не можем да се борим с войната по пътищата посредством черна статистика. Затова, заедно с Владимир ще предложим на шофьорите практични и разумни аргументи защо трябва да спазваме правилата на движение. GLOBUL покани Владимир Арабаджиев да подкрепи инициативите ни, защото вярваме, че неговата харизма и имиджът му на професионален автомобилен състезател ще помогнат призивът ни да въздейства по-силно», коментира Петя Стоянова.
Владимир Арабаджиев е първият и единствен български състезател във Формула 3000 през 2007 г. и единственият български пилот в най-популярната подготвителна серия преди GP 2 и Формула 1 – Формула Мастър. В средата на май Владимир постигна изключително успешен дебют на Формула Мастър на легендарната писта във Валенсия, като финишира 11-ти от 28-ма начална позиция.
Според звездния ни пилот, важните прилики между любителското шофиране и професионалния автомобилен спорт са две – задължението да спазваш правилата и фактът, че и в двата случая са необходими и двете ръце, за да се управлява автомобилът успешно и без произшествия. От тук нататък – скоростта, поемането на риск, средата и условията, са коренно различни и шофьорите не трябва да се изкушават да се държат като на състезателната писта. Тези послания към българските шофьори Владимир Арабаджиев отправи в интервю на живо с известния спортен журналист Крум Савов.
По време на срещата с медиите пилотът демонстрира майсторско изпълнение на картинг пистата с личния си карт, докаран от Пловдив специално за събитието. Според Петя Стоянова от GLOBUL целта на демонстрацията е с посредничеството на журналистите да провокират шофьорите да се замислят за разликата между състезателната писта и реалния живот и да променят поведението си на пътя.
През 2008 г. GLOBUL ще разпространи специална листовка „7 причини да използваме устройство hands-free, когато шофираме и говорим по телефона”, създадена съвместно с Арабаджиев. Компанията планира да продължи активностите по натоварените кръстовища в София и големите градове в страната с разпространение на информационни материали сред шофьорите.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилният оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на 2007 г., GLOBUL има близо 3,9 милиона потребители, а услугите на компанията са достъпни за 99,95% от населението на България и на 98,68 % от територията на страната. Към края на 2007 г. абонатите на COSMOTE Group достигнаха 15,5 милиона в страните от Югоизточна Европа.