HP технологии помагат на летния хит на DreamWorks Animation „Кунг-фу Панда” да достигне до нови творчески висини

Киноманите по света със сигурност са останали очаровани от невероятната анимация, постигната чрез съчетаването на технологията на HP с креативността на DreamWorks Animation, след премиерата на дългоочаквания летен хит „Кунг-фу Панда”.

HP сключи партньорски споразумения с DreamWorks Animation, Nickelodeon и McDonald’s, с цел да съживи „Кунг-фу Панда” извън киносалона по забавни, интерактивни начини, в т.ч. рекламата на HP „The Computer is Personal again” с участието на пандата По, игри и занимания за сваляне, както и танцът „Пандата”, който може да бъде разучен от цялото семейство.

„От години работим с HP, за да разработим и внедрим технологии, подобряващи нашето творчество,” сподели Джефри Каценберг, главен изпълнителен директор на DreamWorks Animation. „С помощта на технологията на HP, нашите аниматори вече създават филми, които бяха немислими дори миналата година.”

Технологията и маркетингът зад филма е последния пример за активното сътрудничество между HP и DreamWorks Animation, което продължава да предлага „следващия пробив” в медиите и развлекателната индустрия. Повече информация за HP и „Кунг-фу Панда” можете да намерите на адрес http://hp.com/kungfupanda.

HP винаги е съсредоточавала усилията си да предлага иновации на пазара, които помагат на всякакви потребители да разкрият творческия си гений, независимо дали са известни студиа или обикновени хора,” каза Сатджив С. Чахил, старши вицепрезидент „Глобален маркетинг” в HP Personal Systems Group. „Чрез сътрудничеството с други водещи потребителски марки като McDonald’s и Nickelodeon, които да разкажат историята на кунг-фу пандата, можем наистина да пренесем креативността на DreamWorks Animation в реалния живот”.

Зад кулисите на технологията на HP
HP вече е помагала на DreamWorks Animation да създаде новаторски анимационни филми като „Шрек” и „История с пчели”. За този най-нов проект, технологията на HP помогна на аниматорите да разрешат творчески предизвикателства, за да съживят историята на пандата По. Зрителите ще видят широка гама от особено сложни пейзажи, които съществуват само заради безпрецедентната мощ на работните станции на HP с многоядрени процесори.
Технологията на HP позволи на DreamWorks Animation да използва най-големия брой движещи се камери в който и да е филм на компанията до сега. С помощта на 400 работни станции на HP и най-голямата и мощна „ферма за рендване”, използвана някога – също основана на технология на HP – DreamWorks Animation успя да пренесе творческите елементи в „Кунг-фу Панда” до нови висини. В действителност, на филма са били необходими над 24 милиона часа за рендване или четири пъти повече от „Шрек”.

„Кунг-фу Панда” извън киносалона
Най-новата реклама на HP, с участието на пандата По, се излъчва в момента в Съединените щати.
Nickelodeon, заедно с HP и DreamWorks Animation, създадоха танца на „Пандата”, за да могат малчуганите и родителите им да се научат да танцуват като героите във филма. HP създаде и най-различни забавни проекти и задания за сваляне от интернет, в т.ч. триизмерни герои, етикети за раници и пъзели.

Видео уроци с поетапни инструкции за разучаване на танца, както и различни материали за принтиране, могат да се намерят на уебсайта за „Кунг-фу Панда” на HP, уебсайта на Nickelodeon и този на McDonald’s. Видеоклипът се прожектира и в местните ресторанти на McDonald’s и в търговските магазини на Best Buy и Circuit City.

На детския сайт на Nickelodeon, малчуганите могат да създават персонализиран видеоклип с Кунг-фу Пандата, включващ музика и видео, който могат да споделят с роднините и приятелите си или да публикуват на Голямата стена на Кунг-фу Панда, където другите потребители могат да гласуват за любимото си видео.

За HP
HP предоставя достъпни технологии за всички клиенти – от индивидуалните потребители до най-големите корпорации. С продуктово портфолио, обхващащо устройства за обработка на изображения и печат, персонални компютри, софтуер, услуги и ИТ инфраструктура, HP е сред най-големите световни компании с общи приходи за последните четири фискални тримесечия до 30 април 2008 г. в размер на $110.4 милиарда. Повече информация за HP (NYSE, Nasdaq: HPQ) е достъпна на www.hp.com/bg.