101 автомобила VW Polo оцветиха в червено столичния площад „Народно събрание” тази сутрин. Симпатичните возила са големите награди в кампанията на М-Тел „88 коли за 88 дни”, организирана с цел популяризиране на SMS услугата. Автомобилите пристигнаха с 13 автовоза и изпълниха до краен предел площада, като го превърнаха в място, носещо радост и много положителни емоции.
Андреас Майерхофер, главен директор „Маркетинг” в М-Тел лично връчи ключовете на щастливците. „Това е най-голямата кампания от подобен род, правена в България. С нея ние не само показахме на нашите клиенти удобството на услугата SMS, но и това, че сме лидер на пазара, развивайки предлаганите услуги по нетрадиционен начин”, заяви Андреас. „За нас връчването на тези коли означава да направим добро на нашите клиенти и нещо, което ще подобри ежедневието на много хора.”, допълни той. Специален гост на събитието беше популярният наш рали състезател Ясен Попов, който лично поздрави победителите като им пожела много безаварийни километри.
Водещ на събитието беше актьорът Малин Кръстев, който влезе в ролята на пътен полицай и регулираше натоварения от червени коли трафик. 88 от присъстващите, които успяха да отговорят на въпросите му, получиха допълнителни награди от М-Тел – мобилни телефони, термочаши и др. За настроението на всички се погрижи групата Акага, а актьори развеселиха зрителите със скечове.
Кампанията „88 коли за 88 дни” стартира на 18 октомври 2007 г. и продължи до 13 януари 2008 г. В нея взеха участие общо над 300 000 души. Спечелилите бяха определяни ежедневно и ежеседмично измежду участниците, изпратили SMS-и на кратък номер 8888. Допълнително в края на всяка седмица, най-активният участник получаваше возило от същия модел. Така общият брой автомобили-подарък стават 101. Съорганизатори на кампанията бяха Велти и ГоингЪп.