Докато си избирах първо жилища под наем, а по-късно и собствен апартамент, забелязах точно това.
Твърде често агенциите оставяха примамливи обяви с хубави снимки в сайтовете и така бъдещите клиенти бяха лесно завладявани от това, което виждат. След това се оказваше, че онзи апартамент с невероятните снимки е вече отдаден или продаден, но те имат много други добри предложения за мен. Така добрите кадри, могат да те накарат да обиколиш един голям град няколко пъти и накрая да си наемеш/купиш нещо, което даже не си видял на тях.
Когато пазаруваме директно от магазина, ние имаме възможност да огледаме една стока добре преди да я купим.
Търговията онлайн е длъжна да предложи на клиента най-добрата алтернативна визуализация – качествена продуктова фотография на предлаганите стоки и услуги.
Без значение е с какво точно търгувате, дали това са дрехи, които имат нужда от детайлни снимки или искате да покажете една къща за гости в най-добрата светлина и да продадете максимален брой нощувки в нея.
Апетитът на клиентите в онлайн търговията, може да се събуди най-добре чрез правилните изображения. Цената и характеристиката също са много важни, но без качествени снимки всеки сайт би бил твърде гол и много продукти трудно биха се продали изобщо.
Лошите снимки само провокират скептиците, а добрите ги разколебават и печелят за идеята онлайн търговия.
По качеството на снимките, можем да си направим и изводи за търговеца и стоката. Когато един човек има усет към детайлите и държи на максимално хубави снимки на продуктите, тогава той е по-вероятно да държи на качеството във всяко отношение и да се старае да го предложи на клиентите. Добре заснетите продукти се представят по-пълно на купувача и го печелят много по-лесно от едни аматьорски кадри или липса на изображение.
Настоящето е на онлайн магазините, снимките в тях са вашата витрина, не си позволявайте тя да ви изложи или саботира.