В рекламния клип с продължителност 37 секунди баща и майка казват на дъщеря си, момиче в тийнейджърска възраст: “Смятаме, че си прекалено малка, за да ходиш в Слънчев бряг”. Думите им са посрещнати с бурно неодобрение от момичето, което започва да тряска вратите на кухненските шкафове, но те, разбира се, издържат, защото са…ИКЕА. През последните години Слънчев бряг се утвърди като любима дестинация на младежите от Европа. Курортът доби особена популярност сред англичани, скандинавци и други северноевропейци, които го посещават заради “безкрайния празник, полят с много алкохол”. Организираните тълпи от тийнейджърите обикалят баровете и се “натряскват” до несвяст, след което някои от тях стават лесна жертва на местните жрици на любовта, обиращи ги до последния евроцент. Информацията за алкохолните оргии не остана незабелязана за западноевропейския печат. В някои северни държави, като Дания, даже призоваха през лятото на 2007 г. да се спаси младото поколение от негативното влияние на посещенията в Слънчев бряг.
Разгулният Слънчев бряг в реклама на ИКЕА
Името на черноморския ни курорт Слънчев бряг се появи в реклама на шведската мебелна компания ИКЕА.