Най-големият мебелен център в България отваря врати на 1 декември

ZONA for home предлага избор от над 5000 мебели,
разположени на пет етажа

ZONA for home, най-големият мебелен център в България, ще посрещне своите първи клиенти на 1 декември 2007 г. Търговският комплекс е разположен на кръстовището на бул. „Сливница” и ул. „Адам Мицкевич”, известно на софиянци като „Орион”.

ZONA for home предлага огромен избор от български и вносни мебели за дома и офиса. Общият брой на изложените мебели е несравним с който и да е друг мебелен магазин у нас – над 5000. Готовите мебелни инсталации са общо 420, разположени на 14 300 кв.м изложбена площ, като само показаните кухни са 79.

Освен от български производители мебелите и аксесоарите за дома в ZONA идват от Италия, Испания, Франция, Полша, Германия, Сърбия, Турция и Китай. За първи път в България ще се предлагат мебели на дизайнера Майкъл Амини. Произведени в САЩ, мебелите са изцяло ръчна изработка в стил барок и рококо.

ZONA for home е нов за България мебелен център не само заради размерите си. Търговският комплекс се отличава и със стилната си архитектура. Вътрешното пространство на 7-етажната сграда е организирано около огромен атриум. В него се движат два вътрешни открити асансьора. За удобство на посетителите има открит паркинг със 130 места. ZONA for home е отворен всеки ден, включително събота от 10 до 20 часа и в неделя от 10 до 17 часа.

За да улесни избора на своите клиенти, ZONA for home въвежда някои нови услуги.

На всеки етаж са разположени конзоли с електронен каталог, който съдържа целия асортимент от мебели в ZONA. Той предоставя актуална информация за цени и налични количества, както и визуализация на мебелите, като използва базата от данни на системата Microsoft Dynamics NAV. Електронният каталог се въвежда за първи път в България и позволява на продавач-консултантите да обслужват всеки клиент бързо и компетентно.

Единна вътрешна информационна система осигурява непрекъсната връзка между отделните звена в управлението на шоурума – обслужване на клиенти, продажби, доставки, склад, счетоводство и финансови анализи и покрива всички специфики на търговията с мебели.

Допълнителна възможност за клиентите на ZONA е и възможността за дизайнерски консултации и индивидуални проекти за всяко помещение от дома. В същото време размерите на примерните интериорни решения са максимално близки до реалните размери на повечето жилища.

Едно от най-впечатляващите неща за клиентите ще бъде безплатната доставка в рамките на столицата!
Детският център предлага забавления за децата и спокойно пазаруване за техните родители.

Проектът ZONA for home е реализиран изцяло с български капитал. Собственик на мебелния център е Йордан Ковачев чрез севлиевската фирма „Паралел”. За изминалата година инвестициите в ZONA for home надхвърлят 15 млн. евро, а проектът дава работа на над 120 души. Тези числа нареждат „Паралел” сред най-големите инвеститори в Югоизточна Европа.

До края на 2007 г. Варна също ще има своя мебелен център ZONA for home. Такъв ще бъде открит и в Бургас в началото на 2008 г.

В деня на откриването на ZONA for home, 1 декември, всеки посетител ще получи талон за отстъпка, а на всеки кръгъл час ще се раздават големи награди, избрани от асортимента на магазина.

Няколко вечери преди официалното си откриване ZONA for home бе домакин и на едно необичайно парти. Негови гости бяха архитекти и журналисти, а в домакини се превъплътиха известни личности, подбрани в хармония със съответните мебели. Така на партера при аксесоарите гости посрещаше Радост Драганова от предаването на бТВ „Огледала”. Телевизионните водещи Марта Вачкова и Наталия Симеонова представяха гостоприемството и уюта на меките мебели. „Тя и Той”, Стефания Колева и Юлиян Вергов, се настаниха при спалните, а Ути Бъчваров бе, разбира се, сред кухненско обзавеждане. На петия етаж, сред дизайнерски и бутикови мебели, гостите се срещнаха и с екстравагантната стилистка Кремена Халваджиян.

7 Comments

  1. magazinat e super ,tova e nehto mnogo svejo v mebelnata industria v Balgaria

  2. На 01.12.2007 г. си закупих диван от новооткритият магазин със доставка ,която заплатих на мято .След 2 часа обикаляне по гишетата и обяснявне на всички слжители на етажа какво точно искам да закупя , ме увериха че ще ми докарат дивана на следващия ден между 14:00 и 16:00 часа. Организирах хора които да качат дивана , но уви диван нямаше , поне да се бяха обадили че няма да доиде да не организирам хора. Незнам дали това е \"организацията на най-големия магазин за мебели \" , но след тези приключения не бих си купил нищо от там ,защото трябва да идете с ТИР ако искате да си купите цяла спаля .

    P.S: Това не го пиша току така , минах през няколко служителки и всяка ме препращаше на друга , защото нзнаеше какво да направи . МОЛЯ НЕ СИ КУПУВАЙТВ НИЩО ОТ ТАМ ОСВЕН АКО НЯМАТЕ ТИР ЗА ДА СИ ГО ВЗЕМЕТЕ САМ И ДА ИМАТЕ ЖЕЛЕЗНИ НЕРВИ . По добре отидете в АРОН , АЙКО, КОММО или някои друг мебелен магазин докато не се оправи организацията или УПРВИТЕЛИТЕ не вземат мерки за некадърното обслужване.

  3. Хубав магазин но персонала е много неориентиран и сигорни не знае защо е там.Цените са приемливи има за всекиго и ефтини и скъпи.Стига да има цена това което си си го харесал,защото ми се случи няколко неща да нямат цени .

  4. Стоки без цени, неориентиран персонал – попитах за цената на един кухненски аксесоар, защото нямаше етикет. След 10 мин. ровене по шкафове продавачката се отказа да търси и без да ми каже 1 дума хукна при друг клиент.
    Заведението на последния етаж е без обособени помещения пушачи/ непушачи.

  5. Hello! My name is MaryMarkova, our compane need to advertise on your website. What is your prices? Thank you. Best regards, Mary.

  6. Hello! My name is AnnaMarkova, our company need to advertise on your website. What is your prices? Thank you. Best regards, Mary.

Comments are closed.